[ Preview ] Kebahagiaan Dalam Perpisahan





"Jauhi bayangan plastik disebalik sekujur jasad yang mempamerkan topeng palsu di balik wajah dan bersenandungkan bait-bait kasih yang suci mengemis cinta sejati" ~Asrar

"Mengapa tika aku sedang indah dibuai selendang kasih, engkau meragutnya? Apakah salahku? Kalau benar engkau mahu meragut kebahagiaan dariku, ucapkanlah kata perpisahan!"~Asrar

"Maafkan aku, setelah lama aku memadu kasih, menabur janji padamu, aku masih belum dapat melupakannya.. Maafkan aku.. Maafkan aku kerana tidak bersikap adil dalam perhubungan ini"~Akim

"Setiap kali aku memandang dada langit, melihat kanvas hitam yang disulami dengan suraya-suraya yang indah bertemaram, aku teringatkan dirumu. Mungkin tiada jodoh untuk kita bersama. Kerana, setiap kali jasadku bersama dirimu, mindaku menerawang mengingati dirinya."~Ruslan

"Sabarlah. Sesungguhnya bukan dia sahaja yang ada di dalam dunia ini. Cekalkan hati, kuatkan minda. Kita sama-sama harungi perbalahan ini. Mengapa setiap kali perbincangan menjadi perbalahan? Hal itu kerana kamu berdua tidak membuang segala yang keruh." ~Azie

"Ucapan madah yang disulami dengan benang penipuan!" Nafis

"Dia bukan milikmu. Walau harus ku bergadai nyawa, dia tetap milikku!'~Nazihah

9 Response to "[ Preview ] Kebahagiaan Dalam Perpisahan"

  1. asrar says:

    Assalamu'alaikum..
    Sedang menunggu cerpennya..^_^

    [excited]

    azie.. says:

    waiting.....

    aqulan1989@yahoo.com says:

    salam....asrar...huhu...
    shahir....chantek

    addin says:

    ngee~byknye novel shah...keep up the good work k..!!

    Shahir says:

    ni bukan novel kak addin.. cerpen!

    nurul nazihah says:

    :o???????
    hahhahaha
    sabar menunggu cerpen terbaru mu shahirrrrrrr

    nurAddin says:

    ngee~shahir..!!addin ingt ni novel gak..kui3..sori..my mistake..sbb ingtkn cerpen xde cover..hehe..addin ad buat cerpen dulu tp xde cover...

    huhu...cerpen sedih ke ni??? nangis dulu la..isk..isk....isk...

    Shahir says:

    Wahh.. Ramai dah komen ni.. Debaran menanti KDP.~

Post a Comment

Jemput komen. Takkan baca je?

Dikuasakan oleh Karya Terhebat Masakini!